החל מהיום: עסקים ביישובי ספר המפונים בעקבות המלחמה יכולים לתבוע מקדמות בגין נזק כלכלי

Image by Steve Buissinne from Pixabay

רשות המסים פותחת את האפשרות להגיש בקשה למקדמות לחודשים ספטמבר-אוקטובר 2024 עבור הנזק העקיף הכלכלי שנגרם לבעלי עסקים ביישובי ספר מפונים בדרום ובצפון

קרן הפיצויים ברשות המסים פתחה היום את האפשרות להגיש בקשה למקדמות לחודשים ספטמבר-אוקטובר 2024 עבור הנזק העקיף (הכלכלי) שנגרם לבעלי עסקים ביישובי ספר מפונים בדרום ובצפון שפונו, כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל. רשימה מלאה של היישובים המזכים במקדמה מופיעה באתר רשות המסים.

במסלול מקדמות מתאפשר לבעלי עסקים, העומדים בתנאים, לבקש מקדמה על חשבון הפיצויים בגובה של עד 70%, עוד לפני הגשת תביעה. גובה המקדמה המקסימלי עומד על 1 מיליון ₪, אולם בעלי עסקים המעוניינים במקדמה גבוהה יותר יכולים לפנות באופן מקוון עם הסברים. 

הגשת בקשות למקדמות לספטמבר-אוקטובר תתאפשר עד 30.11.2024. בנוסף, ניתן עדיין להגיש תביעות למקדמות בגין החודשים מרץ-אפריל, מאי-יוני ויולי-אוגוסט 2024 – עד לתאריך 31.10.2024. הגשה תתאפשר לאחר הזדהות וכניסה למערכת, בחירת תקופת זכאות ובחירת מסלול. זמן הטיפול בתביעה במסלול מקדמות הוא תוך 7 ימי עסקים, למעט בקשות ותביעות שבהן נדרשת בדיקה והשלמת מסמכים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version