הבמאי קווין סמית’ וחברת SCRT Labs עושים היסטוריה

גיא זיסקינד, מייסד ומנכ״ל SCRT Labs, קרדיט: ניר זיסקינד

יפיצו לראשונה סרט באורך מלא כ-Secret NFT

הבמאי, היוצר, השחקן והקומיקאי המוערך קווין סמית’ הודיע על שיתוף פעולה עם Legendao הפלטפורמה החדשה של Secret Network שנועדה להשקת קולקציות NFT חדשות בלבד (Mint).

 קווין סמית’, Photo Credit: Allan Amato

במסגרת שיתוף פעולה זה, סרט הקומדיה-אימה האחרון של הבמאי, “KillRoy Was Here” בנוסף לתכנים בלעדיים מאחורי הקלעים של הסרט ופרשנות של קווין סמית’, יוצפן באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT. הקולקציה תכיל 5,555 פריטים שחלקם אף יאפשרו גישה לחומרים אקסקלוסיביים כמו צילומי “מאחורי הקלעים” מהסרט. 

סמית’ בחר ב–Secret Network מכיוון שזוהי רשת הבלוקצ’יין היחידה המגנה על פרטיות הנתונים ועושה זאת בצורה מבוזרת. זאת תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שסרט שלם יוטבע (minted) כ- NFT בצורה מבוזרת אמיתית, מה שמרחיב את האפשרויות של מה ש-NFTs יכולים לספק בעסקי הבידור המתפתחים. 

קווין סמית’ המוכר גם בדמותו כ-Silent Bob, יצר עשרות סרטים שמתאפיינים בדיאלוגים ובראיית עולם ייחודיים, משלבים הומור ואימה וניתן למצוא בהם אזכורים רבים לתרבות הפופ, עם דגש מיוחד על ספרי קומיקס ומלחמת הכוכבים. בין סרטיו המוכרים: דוגמה, סדרת Jay& Silent Bob, מוכרים בלבד, כנסיית הפחד, עכברי הקניון ועוד..

השקת הסרט של סמית’ כקולקציית NFT הינה בהמשך לשיתוף הפעולה שהיה בינואר האחרון בפרויקט Tarantino NFT של  SCRT Labs והבימאי ויוצר הסרטים הידוע קוונטין טרנטינו.  5,555 הקונים של ה-NFT של הסרט החדש של סמית’, יהיו בעלי זכות בלעדית על אמנות יחידה מסוגה, הם יהיו גם בעלי גישה לצפייה בסרט, שלא יהיה זמין לאיש מלבד מי שיהיו בעלי ה-“Secret key” שמספק ה-NFT. בנוסף, הקונים יוכלו ליצור אומנות משלהם שתהיה מבוססת על הדמות של KillRoy כשחלק מהדברים יכללו גם בסרט ההמשך שמתכנן הבמאי.

“כשאתה קונה את ה-KillRoy NFT, אתה מקבל גישה בלעדית לסרט”, כך אמר סמית’. “אבל יותר חשוב מכך זה שהגרסה הספציפית של KillRoy שתקבל היא שלך, ותוכל לעשות איתה כל מה שתרצה: ליצור סרט מקורי, לייצר ממנו קריקטורה, ולייצר מרצ’נדייז! אנחנו התחלנו את הסיפור, עכשיו אתה מקבל את האפשרות להמשיך עם גרסה מקורית משלך שכוללת את הדמות שאנחנו יצרנו! ויחד עם פרק חדש שאצלם בשנה הבאה, האנימציות שבעלי ה-KillRoy NFT ייצרו, יהוו את עיקר אנתולוגיית ההמשך של KillRoy, שלמעשה מציע הזדמנות מרגשת וייחודית לעבור מלהיות אספן אמנות להיות אמן משתף פעולה!”

Secret Network, הבלוקצ’יין הראשון השומר על פרטיות הנתונים ומצפין אותם כברירת מחדל עבור חוזים חכמים, מאפשר למשתמשים לבנות ולהשתמש ביישומים שהם גם ללא הרשאה וגם שומרים על הפרטיות. פונקציונליות ייחודית זו מגנה על משתמשים, מאבטחת יישומים ומבטלת את הנעילה של מאות מקרי שימוש שלא היו אפשריים עבור Web3.

“השקה זו מתאפשרת בזכות טכנולוגיית ה-Legendao NFT של Secret Network, שמבטיחה כי תוכן NFT יוכל להיות נגיש רק לבעלי הזכות”, אמר גיא זיסקינד, מנכ”ל SCRT Labs, אשר מפעילה את Legendao ו- Secret Network. “מהלך זה פותח דלתות להפצת כל סוגי התוכן הדיגיטלי כ-NFTs: סרטים, תוכניות טלוויזיה, מוסיקה – כל דבר – ניתן לעצב מחדש עבור Web3.”

פלטפורמת Legendao של Secret Network בונה את עצמה כ-Hub לקולקציות NFT באיכות גבוהה וכחלוצה בתעשייה. אמנים מהשורה הראשונה, מותגים מובילים ויוצרים יכולים להשיק פרויקטים ייחודיים שלהם של NFT ב- Legendao, כאשר ה-NFTs משתמשים בטכנולוגיית הצפנת הנתונים החדשנית של Secret Network כדי להבטיח שרק הבעלים של ה-NFT הללו יוכלו לפענח את התוכן המוצפן שלהם, ואם יבחרו יוכלו גם לשתף אותם עם אחרים. שילוב זה של מטאדאטה ציבורי ופרטי יחולל מהפכה בעתיד של ה-NFTs בעבור יוצרים ובעלי זכויות כאחד.

“השיתוף הדיגיטלי והסטרימינג ללא ספק חוללו מהפכה בתעשיית הבידור, אך הם גם גרמו לבעיות של שימוש פיראטי בתכנים ולהפסדי הון ליוצרים”, המשיך זיסקינד. “באמצעות שותפויות כמו שלנו עם יוצרים כמו סמית’ וטרנטינו, Legendao יכולה לעבוד לצד היוצרים על מנת לפתח פרויקטים שהם יכולים לחלוק עם הציבור מבלי לאבד עליהם את הבעלות. ברור לכל כי NFTs הם העתיד של הפצת תכנים דיגיטליים, דבר שנותן ליוצרים יותר שליטה על היצירה שלהם וחיבור הדוק יותר עם בסיס האוהדים שלהם”.

השקת קולקציית ה-NFT של הסרט החדש של קווין סמית’ תתקיים במהלך הרבעון השני של 2022 על גבי פלטפורמת Legendao.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version