דייויד אבר מונה למנהל הכספים של חברת Guesty

David Aber, Guesty, קרדיט: Guesty

לדיוויד ניסיון רב שנים בניהול כספים בשורה של חברות טכנולוגיות ישראליות מובילות

חברת גסטי מודיעה על מינויו של דייויד אבר למנהל הכספים (CFO) של החברה. אבר שימש בתפקידו האחרון כמנהל כספים של Seeking Alpha ולפני כן כמנהל כספים בשורה של חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות בהן Taboola, Powermat, Finjan ו-DSP Communications.

גסטי הוקמה בתחילת 2013 על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו וגייסה 110 מיליון דולר מאז הקמתה. החברה גדלה להיות הפלטפורמה המובילה לניהול נכסים להשכרה לטווח קצר ופועלת בעשרות מדינות. מאז תחילת הקורונה גסטי כמעט הכפילה את גודלה ומעסיקה כיום 500 עובדים ב-13 משרדים גלובליים, בהם צוות הפיתוח הגדול ביותר בתעשייה. מרכז הפיתוח של החברה פועל בתל אביב ונמצא בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

פלטפורמת גסטי מאפשרת למנהלי נכסים לשווק נכסים לאירוח באמצעות האתרים השונים כולל  Airbnb, Vrbo, Booking.com, Tripadvisor, Expedia ,Agoda ועוד ולייעל את ניהול ותפעול הנכסים על ידי אוטומציה, הפעלת אתר, ניהול ערוצי תקשורת ומשימות תפעול ועוד. בנוסף, לגסטי זירת מסחר Marketplace ובה יותר מ-130 שותפים, אשר מעניקים שירותים משלימים כולל כלי תמחור דינאמיים, סליקת תשלומים, מוצרי בתים חכמים ועוד.

עמיעד סוטו, מנכ”ל גסטי, מסר: “אנחנו שמחים על הצטרפותו של דייויד להנהלת החברה. ניסיונו המרשים  עם שנים רבות של ניסיון כ-CFO של חברות טכנולוגיה וארגונים מורכבים, פרטיים וציבוריים, יוצר התאמה מושלמת עבור גסטי, עם כניסתנו לשלב הבא של צמיחה מואצת.”

דייויד אבר: “אני נרגש להצטרף לגסטי ולהיות חלק מתהליך הצמיחה, הפיתוח וההתרחבות של החברה לתחומים נוספים. עם חידוש התיירות לרמות שלא נראו בעבר, וטשטוש הגבולות שנוצר בין מלונות לדירות אירוח,  הפלטפורמה של גסטי מספקת כלי ניהול מהשורה הראשונה למלונות בוטיק, מנהלי נכסים להשכרה לטווח קצר, מארחים מזדמנים המעוניינים לייצר לעצמם מקור הכנסה נוסף ולקוחות ארגוניים. אני מצטרף לצוות מנצח בתחום מרתק ושמח ללוות את החברה בהמשך הגידול האגרסיבי בפעילותה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version