בסיס הסוחרים המגוון של Riskified היו המנוע לצמיחה של 20% בנפח הסחורה ברוטו

Riskified logo

וצמיחה של 15% בהכנסות ברבעון הראשון של 2022

מאשררת מחדש את התחזית הפיננסית לשנה המלאה 2022.

(Riskified Ltd (NYSE: RSKD, פלטפורמת ניהול סיכונים המאפשרת מסחר אלקטרוני ללא חיכוכים, הודיעה על תוצאות פיננסיות לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2022. החברה תערוך שיחת משקיעים כדי לדון בתוצאות אלו היום ב- 8:30 בבוקר שעון מזרח ארצות הברית.

“אנו מרוצים מתוצאות הרבעון הראשון שלנו, המשקפות את ההשפעה של המשך הצמיחה בתוך בסיס הלקוחות הקיים שלנו, בשילוב עם הוספת לקוחות חדשים, כמו גם שיפור הגידול בנפח הסחורה ברוטו ובחיובים מסוחרי הכרטיסים והנסיעות שלנו.” אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ”ל Riskified. “מכיוון שהרוב המכריע של הסוחרים ברחבי העולם עדיין מסתמכים על פתרונות פנימיים שאנו מחשיבים כאיטיים, לא מדויקים, יקרים ובלתי גמישים, אנו מאמינים שהשוק נותר בשל לשינוי משמעותי. אנחנו כבר רואים תשואות חיוביות ומומנטום מההשקעות הקודמות שלנו, ואנו נשארים ממוקדים בהזדמנויות שאנו מצפים מהן לספק החזר גבוה על ההשקעה עבור Riskified. המאמצים הממוקדים הללו כוללים חתירה להשגת נתח שוק גדול יותר בתעשיות חדשות ובאזורים גיאוגרפיים חדשים, והמשך ההרחבה של חבילת המוצרים שלנו כדי לעזור לסוחרים לנווט בנקודות חיכוך סמוכות בשוק המסחר האלקטרוני”.

דגשים עסקיים ברבעון הראשון של 2022

*מינוף בסיס מגוון של תעשיות כדי ליהנות ממגמת הפתיחה מחדש: סוחרים קיימים החלו למכור כמויות משמעותיות של טיסות עבור חברות התעופה, כרטיסים לאירועים ומוצרים דומים בקטגוריית הכרטוס והנסיעות שלנו. כתוצאה מכך, נפח הסחורה ברוטו של Riskified מכרטוס ונסיעות גדל ב-291% במונחים של שנה לשנה.

*הוספת כמה מהקמעונאים המקוונים המובילים בעולם לפלטפורמה: כמה סוחרים חדשים בוורטיקאלים מבוססים הצטרפו לאקו סיסטם של Riskified, כולל אופנה יוקרתית, אופנה מהירה וקמעונאות מרובת ערוצים מגוונת. מבחינתה של Riskified חשיבות רבה יש להחתמה של אחד מקמעונאי האופנה המקוונים הגדולים בעולם שחולל מהפכה בתעשיית האופנה עם נוכחות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, מה שלדעתנו מרחיב עוד יותר את היקף העלייה במכירות הגדולה ממילא בתוך בסיס הלקוחות הקיים שלנו.

*ביצועים חזקים של אסטרטגיית Land &  Expand: Riskified המשיכה לבצע בהצלחה את אסטרטגיית Land & Expand שלה, שלדעתנו מניעה רווחים בנפח הסחורה ברוטו ובטווח הארוך גם הרחבת הרווח הגולמי, ככל שההתקשרויות עם הלקוחות גדלות ומתבגרות. מספר לקוחות קיימים גדולים הרחיבו את הקשרים החוזיים שלהם על ידי הגשת אוכלוסיות הזמנות נוספות דרך הפלטפורמה שלנו.

נקודות עיקריות בביצועים הפיננסיים ברבעון הראשון של 2022

“השנה שלנו מתחילה טוב, עם צמיחה ב- GMV ברבעון הראשון והצמיחה בהכנסות מונעות בעיקר על ידי המשך ההתרחבות של הפלטפורמה שלנו על פני סוחרים חדשים וקיימים, וחדירה לתעשיות וגיאוגרפיות מגוונות”, אמרה  אמרה אגליקה דוטצ’בה, מנהלת כספים ראשית בריסקיפייד. “אנו מרוצים מהמומנטום שלנו, מעודדים מהצמיחה האחרונה בענף הכרטיסים והנסיעות, מההתרחבות הגיאוגרפית שלנו ומהזדמנויות הצמיחה ארוכות הטווח שלפנינו. אנו שומרים על התחזית הפיננסית לשנה כולה שעליה מסרנו בסוף פברואר. אנו מאמינים שגישה זו מאזנת את ההתלהבות שלנו מהמשך הצמיחה של העסק שלנו מול התנודתיות הכלכלית העולמית והחזרה של היקפי מסחר אלקטרוני רחבים יותר לרמות נורמליות לפני המגפה”.

תחזית פיננסית

לשנה שתסתיים ביום 31 בדצמבר 2022, Riskified ממשיכה לצפות:

*הכנסות בין 254 מיליון דולר ל-257 מיליון דולר.

*EBITDA מתואם בין מינוס 69 מיליון דולר ל-66 מיליון דולר.

GMV הוא אינדיקטור ביצועי מפתח ו- EBITDA מתואם הוא מדד non-GAAP. ראו “אינדיקטורים לביצועי מפתח ומדדים Non-GAAP” לקבלת מידע נוסף אודות מדד non-GAAP זה ו”התאמת מדדי GAAP ל- non-GAAP ” להתאמה של מדד non-GAAP  זה למדד GAAP הדומה ביותר באופן ישיר ביותר.

איננו יכולים לספק התאמה של הנחיית EBITDA מתואם לשנת הכספים שתסתיים ביום 31 בדצמבר 2022 לרווח נקי (הפסד) מכיוון שפריטים מסוימים שאינם נכללים ב- EBITDA מתואם אך כלולים ברווח הנקי (הפסד), המדד הפיננסי GAAP הדומה ביותר שלו באופן ישיר, אינם ניתנים לחיזוי על בסיס צופה פני עתיד ללא מאמץ בלתי סביר או שאינם בשליטתנו. בפרט, איננו יכולים לחזות את התזמון או את סדר הגודל של הוצאות פיצוי מבוססות מניות ורווחים או הפסדים של עסקאות מט”ח לפי העניין ללא מאמצים בלתי סבירים, ופריטים אלה עשויים להשפיע באופן משמעותי, בנפרד או במצטבר, על מדדי GAAP בעתיד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version