בלנד השלימה גיוס של 10 מיליון דולר מפורטיסימו

BLEND Founders & CEO. Photo - BLEND

בלנד היא תוצר של התרחבות ומיתוג מחדש של One Hour Translation, המספקת שירותי תרגום ולוקליזציה ביותר מ-120 שפות משנת 2008;  בכוונת בלנד להאיץ את הצמיחה והרחבת השירותים באמצעות רכישות

בלנד (BLEND – לשעבר One Hour Translation), ספקית שירותי לוקליזציה מבוססי טכנולוגיה, השלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר בכדי לתמוך בצמיחה המהירה של החברה. קרן ההשקעות פורטיסימו קפיטל, המשקיעה הנוכחית, החליטה להכפיל את השקעת בחברה ולהוביל את הסבב לאחר שנה של צמיחה והתרחבות עסקית המתבטאת גם במיתוג החדש של החברה. בלנד מתבססת על נכסים קיימים של One Hour Translation: מערך טכנולוגי מתקדם מבוסס בינה מלאכותית, פלטפורמה לניהול מומחי שפה בתחומים שונים עם מעל 25,000 מתרגמים ושירות אישי ומקצועי. החברה ממנפת את כל אלה על מנת לסייע למותגים גלובליים להתרחב ולקבל יתרון תחרותי בשווקים המקומיים השונים.

בלנד מספקת קשת רחבה של שירותי לוקליזציה שיאפשרו למותגים ליצור נוכחות מקומית אפקטיבית בשווקים השונים מאוד זה מזה. בין השירותים – לוקליזציה, תרגום וכתיבה של תוכן, SEO בינלאומי, לוקליזציה של מדיה, אבטחת איכות לוקליזציה ושירותי קול מוקלטים במגוון שפות. שירותי הלוקליזציה של בלנד מתבססים על הבנה ייחודית של התוכן, התרבות והתנהגות הצרכנים בכל שוק מקומי והיא עובדת עם חברות במגוון רחב של תעשיות: גיימינג, איקומרס, חינוך מקוון, שיווק, פינטק, מדיקל, רגולציה ועוד.

המערך הטכנולוגי של בלנד כולל אינטגרציות ייחודיות עם כלים לתרגום מכונה נוירוני (NMT) דוגמת Google Cloud Translation, Amazon Translate, ModernMT, SYSTRAN, KantanMT, DeepLPro ומנועי NMT אחרים, לצד קשת רחבה של אינטגרציות עם מערכות שונות לניהול תרגומים וזרמי עבודה המונעים על ידי ממשקי API מותאמי לקוח.

אתר התרגומים המהיר של החברה יישאר פעיל בכתובת www.onehourtranslation.com, ואילו שירותי הלוקליזציה לעסקים ולחברות גדולות יינתנו דרך האתר www.getblend.com.

מנכ”ל בלנד יאיר טל מסר: “אנחנו משיקים את בלנד בכדי להעצים את היכולת של חברות בינוניות וגדולות ליצור נוכחות מקומית אפקטיבית ומבודלת ולשבור גבולות בשווקים חדשים. ההצלחה של מותגים בעולם מתחילה בהיטמעות מקומית מושלמת. ברומא, התנהג כרומאי. התמיכה המתמשכת של המשקיעים שלנו ושל הלקוחות הנאמנים שלנו, מאפשרים לנו לספק מענה לביקוש הגדל לשירותי לוקליזציה ולהאיץ את הצמיחה שלנו, באופן אורגני ובעיקר באמצעות רכישות”.

יובל כהן, שותף מייסד בפורטיסימו קפיטל, ציין: “הצמיחה הגלובלית המרשימה של בלנד, לצד החזון האסטרטגי אותו מוביל המנכ”ל החדש יאיר טל, הביאו אותנו להחלטה על השקעה נוספת שתמשיך למצב אותנו כמשקיעים העיקריים בבלנד. אנו מאמינים בפתרונות המתקדמים של החברה וביכולותיה להפוך למובילת שוק בתחום”.

בלנד הוקמה בשנת 2008 על ידי ירון קאופמן, ליאור ליבמן, ואורן יגב. מטה החברה ממוקם בתל-אביב. החברה מעסיקה כיום מעל 100 עובדים, מחציתם בישראל, והשאר בשלוחות החברה בלוס אנג’לס, שנגחאי, קייב ובוקרשט. בשנה האחרונה מוביל את החברה יאיר טל, שהביא עימו ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול גלובליים ופיתוח עסקי בישראל, ארה”ב, והונג קונג. בתפקידו האחרון שימש טל כסגן נשיא בכיר בחברת הפינטק Payoneer ומנכ”ל חטיבת Payoneer Enterprise.

יאיר מילא תפקיד מפתח בהפיכתה של פייוניר מסטארט אפ קטן בתחום התשלומים לאחת מספקיות התשלומים האלקטרוניים הגדולות בעולם. בהובלת יאיר, הצטרפו בשנה האחרונה להנהלת בלנד מנהלות ומנהלים מובילים בתחומם מחברות יוניקורן דוגמת פייבר, איירון סורס, מיי הריטג’, ווילוקלייז, Amazon Web Services ופייוניר. בימים אלה מרחיבה החברה את גיוס העובדים על מנת לתמוך בצמיחתה הגלובלית.

ספקי טכנולוגיית AI עושים שימוש בבלנד בכדי לייצר נתונים רב-לשוניים עבור אימון מודלים של בינה מלאכותית. זרמי העבודה עוברים התאמה לצרכים הספציפיים של כל לקוח בהיבטים של אתגרי הלוקליזציה, מדדי ביצועים וזמן לשיווק. השימוש בפלטפורמה של בלנד מאפשר ללקוחות למנף את טכנולוגית ה-AI העדכניות ביותר בעולם התרגום, שעברו אימון על נתוני התרגום הספציפיים של אותו לקוח. התוצאה היא קיצור הזמן לשיווק, שיפור האיכות והפחתת עלויות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version