בומברדייה מציגה את מטוס Global 8000, ספינת הדגל לעידן חדש בתעופה העסקית

בומברדיה לוגו

*מטוס גלובל 8000 החדש של בומברדייה עומד בפני עצמו כמטוס העסקים המהיר וארוך הטווח בעולם, מעוצב באופן חדשני עם הנסיעה החלקה ביותר בתעשייה, תא הנוסעים הבריא ביותר וגובה תא הנוסעים הנמוך ביותר.

*מטוס הגלובל 8000 עם כנף Flex חלקה חדשנית ומנועי Passport היעילים במיוחד, מטוס הסילון כולל מהירות מרבית של מאך 0.94 – המטוס העסקי המהיר ביותר בשמיים.

*מטוס גלובל 8000 יהיה מטוס העסקים האמיתי היחיד בן ארבעת אזורי תא הנוסעים בעל טווח של 8,000 מיילים ימיים, ויפתח אפילו יותר יכולות עירוניות מאי פעם.

*מפעילי Global 7500 הנוכחיים יוכלו להתאים את המטוס שלהם כדי לחוות את שיפורי הביצועים המדהימים במטוס Global 8000.

בומברדייה חשפה את החברה החדשה ביותר בפורטפוליו המטוסים העסקיים המובילים בתעשייה שלה עם כניסתו של מטוס Global 8000 , המטוס העסקי המהיר והארוך ביותר בעולם, בעל מבנה חדשני עם תא הנוסעים הבריא ביותר בתעשייה לבטיחות, נוחות וביצועים מעבר לפשרה.

עם טווח מוביל בתעשייה של 8,000 מיילים ימיים ומהירות מירבית בלתי מנוצחת של מאך 0.94, מטוס Global 8000 הוא מטוס העסקים האולטימטיבי הכול-באחד, המציע ללקוחות שילוב ייחודי של ביצועים יוצאי דופן עם הנסיעה החלקה ביותר וחוויית נוסעים בלתי מתפשרת – חוות נוסעים המובילה המוחלטת במחלקה ארוכת הטווח.

“כיום, בומברדייה מבססת פעם נוספת את מעמדה כמובילה בתעופה עסקית עם החבר החדש במשפחה הגלובלית המובילה בתעשייה”, אמר אריק מרטל, נשיא בומברדייה ומנכ”ל בומברדייה. “מטוס Global 8000  ממנף את התכונות הבולטות של מטוס Global 7500 , ומספק ללקוחותינו מטוס דגל של עידן חדש. אנחנו נשארים ללא תחרות, אשר עבור צוות ממוקד חדשנות כמונו, הוא נהדר”.

חלק מיכולות הביצועים המרשימות של מטוס Global 8000  החדש נצפו כבר במאי 2021, לאחר טיסת הדגמה עם טיסת מבחן Global 7500 . המטוס, מלווה במטוס מרדף F/A-18 של נאס”א, השיג שוב ושוב מהירויות העולות על מאך 1.015, צעד מפתח המאפשר מהירות הפעלה מקסימלית של מאך (MMO) של M0.94 והופך למטוס העסקי המהיר ביותר בעולם והמהיר ביותר בתעופה האזרחית מאז הקונקורד. במהלך טיסת ההדגמה, המטוס הפך גם למטוס הראשון בקטגוריית תובלה שטס על-קולי עם דלק תעופה בר קיימא (SAF).

מטוס העסקים הנבון Global 8000  כולל גם את תא הנוסעים הבריא ביותר בתעשייה, עם גובה תא הנוסעים הנמוך ביותר מסוגו של 2,900 רגל כאשר טסים בגובה 41,000 רגל. הוא מצויד גם ב- Pũr Air  של בומברדייה ובטכנולוגיית סינון HEPA מתקדמת לאוויר התא הנקי ביותר ולתחליף האוויר הצח המהיר ביותר.

מטוס Global 8000 הוא מטוס העסקים האמיתי היחיד בן ארבעה אזורים בתא נוסעים שיש לו טווח של 8,000 מיילים ימיים – והוא מספק יותר גם כשמדובר בנוחות. עם ארבע הסוויטות המרווחות והמותאמות אישית שלו שתוכננו ארגונומית כדי למקסם את המרחב ואת חופש התנועה, מטוס Global 8000  משלב גם את התכונות המהפכניות שהוצגו במטוס Global 7500 שמשפרות באופן דרמטי את נוחות הנוסעים, כולל מערכת התאורה הביולוגית של סוליי כדי לסייע במאבק בג’ט לג. יחד עם מושב Nuage החדשני עם מיקום האפס כבידה הראשון אי פעם, הנוסעים יגיעו ליעדם כשהם חשים חדשים ורעננים.

מחויבות למופת לפרטים הקטנים מובטחת במטוס Global 8000  החדש, כולל סוויטת מנהלים זמינה עם מיטה בגודל מלא ומקלחת עמידה בחדר הרחצה הצמוד. בקרת הבידור והקישוריות המהפכנית בתא הנוסעים, ה- Touch CMS האינטואיטיבית וחיוג המגע OLED, מערכת השמע הכיוונית l’Opéra של בומברדייה וצג 4K  זמין, מבטיחים גם הם שהנוסעים יקבלו חוויית תא נוסעים ללא תחרות.

בתא הטייס, מטוס Global 8000 כולל את סיפון הטיסה המפורסם Bombardier Vision  עם טכנולוגיית Fly-by-wire מהדור הבא שלו ותערובת של אוויוניקה חדשנית עם ארגונומיקה ואסתטיקה יוצאות דופן לנוחות ושליטה יוצאות דופן.

מבחינת הביצועים, מטוס Global 8000  החדש יכול להעביר ביעילות לקוחות למגוון רחב של יעדים, מהירים ורחוקים יותר מאי פעם. ועם הטווח יוצא הדופן וביצועי השדה הקצרים, ניתן להשיג כעת צמדי ערים אקסקלוסיביים יותר, כולל דובאי-יוסטון, סינגפור-לוס אנג’לס, לונדון-פרת’ ורבים אחרים.

צפוי להיכנס לשירות בשנת 2025, פיתוח מטוסי Global 8000 מתמשך, והתוכנית מתקדמת לפי התכנון. ועבור מפעילי Global 7500  הנוכחיים, שיפורי הביצועים המדהימים ב- Global 8000 יהיו ניתנים להתאמה כאשר המטוס ייכנס לשירות בשנת 2025.

כניסתו של מטוס Global 8000  החדש הייתה השקעה מתוכננת בקפידה המחזקת עוד יותר את הפורטפוליו המרשים של בומברדייה של מטוסים עסקיים המגדירים את התעשייה. הפיתוח עד כה נכלל בנתוני ההשקעה שנחשפו בעבר. כל עלויות הפיתוח הנוספות ייכללו ב-capex של בומברדייה, שנותרה בהתאם ליעדיה לשנת 2025.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version