בומברדייה הודיעה כי בניית מרכז הייצור העולמי החדש במיסיסואגה מתנהל כסדרו

בומברדיה לוגו

בומברדייה הודיעה כי בניית מרכז הייצור העולמי החדש במיסיסואגה מתנהל כסדרו, ממשיך להעסיק 2,000 עובדים ושומר על מחויבותו לקהילת התעופה והחלל באונטריו

בומברדייה מספקת פרטים נוספים לגבי בניית המתקן החדש והחדיש שלה בנמל התעופה הבינלאומי פירסון בטורונטו, אשר ימטב עבודות הרכבה סופיות עבור משפחת המטוסים העסקיים שלה, לרבות ספינת הדגל של התעשיה, קרי, כלי הטיס Global 7500. באירוע שנערך במעמד בוני קרומבי, ראשת העיר מיסיסאוגה, דברה פלינט, נשיאת ומנכ”ל רשות שדות התעופה טורונטו רבתי, ג’רי דיאס, נשיא יוניפור הארצי ומספר נציגי מפתח אחרים של קהילת החלל והתעופה בטורונטו רבתי, החברה ממשיכה לחזק את מחויבותה להמשך מומנטום נוכחותה באונטריו.

המתקן, אשר סיום בנייתו צפוי בשנת 2023, יהווה בית חדש למרכז הייצור העולמי, אשר שוכן כעת דאונסוויו הסמוכה. המהלך, אשר מהווה השקעה פרטית מצד בומברדייה, בסך 400 מיליון דולרים אמריקניים, ימשיך להעסיק את 2000 העובדים המועסקים במתקן החברה בדאונסוויו.

“באנו לכאן היום בכדי להראות לכם הלכה למעשה כי הקמת מרכז מצוינות בייצור העולמי החדש שלנו מתקדם כמתוכנן,” כך אמר אריק מרטל, נשיא ומנכ”ל בומברדייה. “אנחנו גאים מאוד באנשים אשר מייצרים את כלי הטיס העסקיים הטובים ביותר מסוגם במשך כמה עשרות שנים, כאן, באונטריו, ועם הביקוש הגובר לכלי טיס בעל תאים גדולים וטווח ארוך, אנו מצפים לספק לצוותים שלנו סביבת עבודה חדשה וחדישה”, הוא הוסיף.

המפעל בדאונסוויו נבנה בשנות ה-60 של המאה הקודמת, והמעבר אל המתקן ששטחו כ-235,000 מ”ר בנמל התעופה פירסון במיסיסאוגה יצמצם משמעותית את החותם התעשייתי והסביבתי של בומברדייה באזור. החברה מקבלת בברכה את ההזדמנות לשלב כמה שיותר מאפיינים של אחריות סביבתית. צריכת האנרגיה תצטמצם במעט פחות מ-60%, תוך התמקדות במרכיבים טבעיים ויעילים מבחינת תאורה, ובשיטות חימום חדשות, כמו גם מערכות עיבוד עדכניות. השימוש במים יפחת באופן ניכר בתהליך הייצור, ואת בזכות לתיקונים ולשינויים שנעשו בתזרים עבודת סדנת העיבוד. במקביל, תינתן העדפה לרכבים חשמליים לצורך תעבורה במתחם, ושלושה מיכלי דלק תעופה בר קיימא יספקו דלק לכלי הטיס היוצאים.

במהלך האירוע, בומברדייה אשרה גם כי תמשיך את פעילותה בכל הנוגע ליצירת הזדמנויות חינוכיות ותעסוקתיות לדורות הבאים של כשרונות בתחום התעופה והחלל באזור טורונטו רבתי, בפרט באמצעות המשך השקעתה במאגד חדשנות וחקר החלל והתעופה בדאונסוויו. המאגד, אשר נוסד על ידי החברה במקביל למכללת סנטניאל, מניע מחקר ופיתוח שיתופיים ברמה המקומית, על מנת לסייע לעסקי חלל ותעופה קטנים ובינוניים להתרומם. “זוהי האסטרטגיה המתמשכת שלנו להמשיך ולתמוך בחדשנות מקומית, לרתום את גאונותם של אנשי המקצוע לעתיד בתחום החלל והתעופה ולהעשיר את שרשרת האספקה המקומית שלנו. המעורבות שלנו במאגד מאפשרת לנו לממש חזון זה, שיש לו ערך עצום עבורנו,” אומר אריק מרטל.

מרטל הדגיש גם את חשיבותן של השותפויות המקומיות, בסיוע למעבר מוצלח אל אתר הייצור החדש. “ברצוני להודות לעיר מיסיסאוגה ולמועצה האזורית פיל, כמו גם לשותפים שלנו ברשות נמלי התעופה של טורונטו רבתי, על שהם גורמים לנו לחוש רצויים בביתנו העתידי החדש, פה במיסיסאוגה”.

“אני כל כך גאה בכך שבומברדייה, אחת מחברות התעופה החדשניות בעולם, בחרה לעשות השקעה כה משמעותית זו במיסיסאוגה,” אמרה ראש העיר בוני קרומבי. “בפתיחת מרכז המצוינות בייצור עולמי בעיר שלנו, בומברדייה תחזק את מגזר התעופה הבינלאומית אצלנו, בכך שתמשיך את הקשר עם חברות במיסיסאוגה, המספקות יכולות מן השורה הראשונה, על מנת לתמוך במשפחת המטוסים העסקיים העולמיים של משפחת בומברדייה. אני מצפה לעבוד עם בומברדייה ועם פירסון ולמצוא דרכים חדשות להכניס השקעות נוספות למיסיסאוגה בתחום החלל והתעופה”.

“פירסון בטורונטו הינו בעל חזון להיות נמל התעופה של העתיד -החל מהגישה שלנו לבריאות ולבטיחות, עבור בתכנית בריאות נמל התעופה המוכרת ברמה הבינלאומית וכלה ביצירת חווית נמל תעופה מתקדמת יותר,” אמרה דברה פלינט, נשיאה ומנכ”לית רשות שדות התעופה בטורונטו רבתי. “וחלק מהיותנו נמל התעופה של העתיד פירושו בניית שותפויות אשר מעניקות הזדמנויות כלכליות וחברתיות גדולות יותר לקהילות המקבלות מאיתנו שירות. המוקד של בומברדייה בחדשנות ובחיבור מושלם מבחינת נמל התעופה פירסון בטורונטו, כאשר אנו בונים מחדש מגזר תעופה וחלל חסון וחדשני יותר, ממש כאן, במיסיסאוגה”.

“אין שני לכישורי חברי יוניפור תעופה וחלל ואין תחרות לכלי הטיס שהם בונים מבחינת הרמה שלהם,” אמר ג’רי דיאס, נשיא יוניפור הארצי. “מתקן הייצור החדש יסייע בהבטחת משרות ייצור מתקדמות לטווח הארוך, ויהיה בית חדש וגאה לעובדי בומברדייה המיומנים והמוכשרים לדורות הבאים.”

“לדקור גאה לבנות את מתקן הייצור החדיש של בומברדייה בנמל התעופה הבינלאומי פירסון בטורונטו,” אמר ריי לורנס, סגן נשיא, אונטריו, לדקור בניה. “אנו נרגשים לעבוד עם צוות הפרויקט והעיצוב בכדי להשיג את מטרות הקיימות ונצילות האנרגיה של חברת בומברדייה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version