בואינג מסרה מטוס תדלוק ראשון מדגם 46-KC ליפן

VH401-FAT-KevinFlynn, Photos First KC-46A for Japan delivers fuel - Boeing, קרדיט: קווין פלין

יפן היא הלקוחה הבינלאומית הראשונה שמקבלת את מטוס התדלוק ה-46-KC 

בואינג מסרה מטוס תדלוק ראשון מדגם 46-KC לכוח-ההגנה העצמית של יפן (חיל האוויר של יפן, ה-JASDF). יפן היא הלקוחה הבינלאומית הראשונה שמקבלת את מטוס התדלוק ה-46-KC. 

“זהו ציון דרך מרגש עבור חיל האוויר של יפן ויצרנית המטוסים בואינג, כאשר יפן מצטרפת לארצות הברית עם יכולת התדלוק האווירי הרב-משימתי המתקדם, המוכח והבטוח ביותר בעולם”, אמר ג’יימי ברג’ס (Jamie Burgess), מנהל תוכנית ה-46-KC

“הרכישה של מטוס התדלוק המתקדם ה- KC-46Aשל חיל האוויר היפני (ה-JASDF) מהווה ציון דרך חשוב הן לתוכנית והן לשיתוף הפעולה בין ארה”ב ליפן באזור הודו-פסיפיק, וממלאת תפקיד קריטי בברית הביטחונית בין שתי המדינות”, אמר וויל שפר (Will Shaffer), נשיא בואינג יפן “יכולתו של המטוס לשאת מטענים ונוסעים הופכת אותו לכלי חשוב שיתמוך במאמצי הסיוע ההומניטריים באזור האוקיאנוס השקט ומחוצה לו.”

מטוס הKC-46 הינו מטוס רב תכליתי, בעל אפשרות לבצע תדלוק אווירי מורכב לצד הטסת נוסעים ומטען. המטוס כולל מערכות הגנתיות וטקטיות אשר יבטיחו לחיל האוויר היפני לשמור על עליונותה האווירית.

חיל האוויר האמריקאי וחיל האוויר היפני (ה-JASDF) העניקו לבואינג חוזה למטוס התדלוק ה-A46-KC הראשון של יפן בדצמבר 2017; ההזמנה השנייה למטוס התדלוק בוצעה בדצמבר 2018; שתי ההזמנות, השלישית והרביעית, בוצעו באוקטובר 2020. 

בואינג מרכיבה את מטוסי התדלוק שלה, A46-KC, שנבחרו לשמש כמטוסי התדלוק של חיל האוויר האמריקאי והיפני במפעל החברה באוורט, וושינגטון. השותפים היפניים של בואינג מייצרים 16% ממבנה שלדת המטוס של מטוס התדלוק ה-46-KC.

בואינג פועלת על מנת להשלים את מסירת מטוס התדלוק ה-46-KC השני לחיל האויר היפני. עד כה סיפקה בואינג 48 מטוסי תדלוק מדגם 46-KC לחיל האוויר האמריקאי (USAF), מאז המסירה הראשונה ב- 2019.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version