בדיקות אנטיגן ביתיות של חברת GenSure

רשת מחסני השוק - סניף האורגים, צילום: יח״צ, מחסני השוק

רשת מחסני השוק, תשווק החל מהשבוע הבא ערכת בדיקות אנטיגן ביתיות של חברת GenSure במחיר חסר תקדים של 5.80 ₪ ליחידה (במארז של 20 יחידות)

בכך תקדם הרשת מהלך הוזלת מחירים משמעותית בקטגוריית הבדיקות הביתיות.

רשת מחסני השוק, תשווק החל מהשבוע הבא, ערכת בדיקות אנטיגן ביתיות של חברת GenSure במחיר חסר תקדים של 5.80 ₪ ליחידה (במארז של 20 יחידות). בכך תקדם הרשת הוזלת מחירים משמעותית בקטגוריית הבדיקות הביתיות ותנגיש שימוש בבדיקות האנטיגן לכלל האוכלוסיות.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, כוללת 62 סניפים בפריסה ארצית. כידוע, בשנת 2019 רכשה רשת מחסני השוק, את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי “מחסני השוק בשבילך”.

מרשת מחסני השוק, נמסר “אנו פועלים ללא הפסקה להציע ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר במחירים תחרותיים. מאתמול בדיקות אנטיגן ביתיות זמינות במדפי הרשת ואנו עדים לביקושי שיא המצריכים תחזוקת מדפים בכל שעה. החל מהשבוע הבא, נציע בדיקות אנטיגן במחיר חסר תקדים של 5.80 ₪ ובכך נקדם מהלך הוזלה משמעותית של הבדיקות בכדי להבטיח שהן יותאמו לכל כיס לרווחתם ולבריאותם של כלל הציבור, ללא פשרה על איכותם ואמינותם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version