אקסל סולושנס תגייס עד 20 מיליון ש״ח מגיל דויטש ורוני בירם

Photo Daniil Peshkov Dreamstime.com

הגיוס לפי מחיר מניה של 1.10 ש״ח ואופציות לפי מחיר מימוש של 1.45 ש״ח למניה

מטרת ההשקעה הינה לתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה בעולמות הסייבר וה-AI בארץ ובחו״ל.

לדברי רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס, “מספר הישגים אסטרטגיים באים לידי ביטוי בהשקעה משמעותית זו: גיל דויטש ורוני בירם הינם משקיעי ערך שמביאים איתם גם הכרה ואמון באסטרטגיה שלנו. בנוסף, באמצעות הכסף נוכל להאיץ את תוכנית אסטרטגיית הצמיחה שלנו באמצעות מיזוגים ורכישות לצד צמיחה אורגנית כפי שהוצג בכנס המשקיעים שקיימנו בשבוע שעבר לשוק ההון. אנחנו בטוחים שהשקעה זו תניב תשואה משמעותית לכל הצדדים ותוביל להמשך צמיחה ומימוש האסטרטגיה והחזון שלנו, במיוחד בתחומים הצומחים של טכנולוגיות הסייבר שאנחנו פועלים להתרחבות בינלאומית, פעילות AI שהקמנו לאחרונה והקמת אקסל קלאוד לפעילות ענן ציבורי.”

לדברי גיל דויטש, ״אנחנו משוכנעים ביכולותיה של הנהלת אקסל ליישם את האסטרטגיה העסקית כפי שהוצגה לבעלי המניות והמשך מיקוד החברה בעולמות הטכנולוגיה של סייבר, AI וענן בארץ ובחו״ל. אנחנו מאמינים שההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להביא לצמיחה משמעותית ולמיצוי מלוא הפוטנציאל שלה בשוק.״ 

חברת אקסל סולושנס מודיעה בזאת כי חתמה  על הסכם השקעה עם ה”ה גיל דויטש ורוני בירם, אשר משקיעים בחברה בחלקים שווים, בדרך של הקצאה פרטית של 18,240,000 מניות רגילות  ו-18,240,000 כתבי אופציה (לא סחירים), בשני שלבים כמפורט:
בשלב הראשון, בכפוף להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים והשלמת השלב הראשון של ההקצאה, כנגד תמורה בסך של 16,104,000 ש”ח, החברה תקצה למשקיעים את ניירות הערך הבאים: 14,640,000 מניות רגילות של החברה ו-14,640,000 כתבי אופציה (לא סחירים), אשר תהווינה, מיד לאחר הקצאתן, כ-9.09% מהון המניות של החברה וכ-14.90% בדילול מלא.הגיוס הינו לפי מחיר מניה של 110 אגורות וכתבי האופציה יוענקו ללא תמורה (כאשר מחיר המימוש שלהם הינו 145 אגורות ותקופת המימוש עומדת על 48 חודשים). דוח ההקצאה הפרטית צפוי להתפרסם בסמוך לאחר פרסום דוח זה בהתאם להוראות הדין והקצאת ניירות הערך על פיו תהא כפופה לקבלת אישור רישום למסחר של הבורסה לניירות ערך ולהעברת סכום ההשקעה במועד ההשלמה של השלב הראשון.

בשלב השני, בכפוף להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים והשלמת השלב הראשון של ההקצאה, כנגד תמורה בסך של 3,960,000 ש”ח, החברה תקצה למשקיעים את ניירות הערך הבאים: 3,600,000 מניות רגילות של החברה ו-3,600,000 כתבי אופציה (לא סחירים), אשר תהווינה, ביחד עם השלב הראשון ומיד לאחר הקצאתן, כ-11.07% מהון המניות של החברה וכ-17.91% בדילול מלא[1]. הגיוס הינו לפי מחיר מניה של 110 אגורות וכתבי האופציה יוענקו ללא תמורה (כאשר מחיר המימוש שלהם הינו 145 אגורות ותקופת המימוש עומדת על 48 חודשים).ההקצאה בשלב השני כפופה להגדלת ההון הרשום של החברה ולאישור אסיפת בעלי מניות כהצעה פרטית, כאשר במסגרת אסיפה זו יינתן גילוי נדרש בהתאם לדרישות הדין והקצאת ניירות הערך על פיו תהא כפופה לקבלת אישור רישום למסחר של הבורסה ולהעברת סכום ההשקעה במועד ההשלמה של השלב השני. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version