אנטרה ביו מציגה ספיגה ומתאם פרופורציונליים של מינון לנתוני התגובה הקלינית של BMD

ENTERABIO

אנטרה ביו מציגה ספיגה ומתאם פרופורציונליים של מינון לנתוני התגובה הקלינית של BMD ממחקר שלב 2 של EB613 בחולי אוסטאופורוזיס לאחר גיל המעבר בכנס השנתי של ASBMR 2022

Entera Bio Ltd, (נאסד”ק: ENTX), (“אנטרה” או “החברה”) מובילה בפיתוח תרופות המתבססות על מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה היום על פרטי “מחקר שלב 2 בן שישה חודשים של PTH אוראלי (EBP05) בנשים לאחר גיל המעבר עם מסת עצם נמוכה – ספיגה פרופורציונלית במינון והשפעה על עמוד השדרה המותני BMD (SUN-591)” מצגת פוסטר בכנס השנתי של האגודה האמריקנית לחקר עצם ומינרלים (ASBMR) 2022, שיתקיים בין ה-9 ל-12 בספטמבר באוסטין, טקסס. הטקסט המלא של התקציר יפורסם באתר הפגישות של ASBMR, והכרזה האלקטרונית תהיה ניתנת לצפייה באתר האינטרנט של אנטרה החל מיום ראשון ה-11 בספטמבר החל מהשעה 13:00 CT.

תוצאות המתאם נגזרו ממחקר פאזה 2 של Entera שנערך בשישה חודשים על מועמדת קלינית מובילה, EB613 (EBP05), הפורמולציה היומית הראשונה של hPTH (1-34) teriparatide בקרב 161 נשים לאחר גיל המעבר עם מסת עצם נמוכה. נקודת הקצה העיקרית של השינוי ב-P1NPלאחר 3 חודשים ונקודות הקצה המשניות של שינוי בעמוד השדרה המותני (LS), סך כל צפיפות המינרלים של הירך וצוואר הירך (BMD) נרשמו, כפי שדווח בעבר (ASBMR 2021 poster FRI-237  ומצגת בעל פה LB-1116). התקציר הנוכחי והצגת הפוסטר חושפת קורלציות מצוינות בין המינון של הפורמולציה האוראלית של ריכוזי הפלזמה EB613 ו- teriparatide hPTH (1-34) בנקודת הזמן של 15 דקות (R =0.996) לבין תגובת מינון ליניארית לשינוי ב- BMD בעמוד השדרה המותני לאחר 6 חודשי טיפול (R =0.998).

“ניתוחים חדשים אלה של ריכוז hPTH בדם זמן קצר לאחר מינון של טבליות EB613 פומיות מאשרים מתאם חזק ומובהק סטטיסטית בין רמת הדם הממוצעת לבין המינון של EB613 שנלקח. ממצא זה עולה בקנה אחד עם מתאם מצוין בין שינוי ב-BMD בעמוד השדרה המותני לבין מינון של EB613 לאחר 6 חודשי טיפול”, אמר ד”ר ארתור סנטורה, קצין רפואה ראשי ב-Entera.

“אנו מעודדים מניתוח המתאם החשוב הזה ממחקר פאזה 2 החיובי שלנו על EB613. הדיונים האחרונים בכנס השנתי של ASBMR מדגישים את החשיבות של התערבות מוקדמת יותר פוטנציאלית עם חומרים אוסטאואנאבוליים המסוגלים לתקן את מבנה העצם ולהגדיל את המסה; לעומת טיפול ראשוני בתרופות נוגדות ספיגה שעוצרות בעיקר אובדן עצם. ל-EB613 יש פוטנציאל ייחודי בפרדיגמה לטיפול באוסטאופורוזיס כצורת הטבליות היומית הנוחה הראשונה של טיפול אוסטאואנאבולי”, אמרה מירנדה טולדנו, מנכ”לית אנטרה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version