אלמדה ונצ’רס מודיעה על השלמת אבן דרך בחברת פורטפוליו

קרדיט: Nurami

נוראמי מדיקל השלימה גיוס של 80% מהחולים בניסוי הקליני המקרב אותה משמעותית לסיום ניסוי ה FDA 

הניסוי נערך לצורך קבלת אישור רגולטורי לשיווק המוצר הראשון של נוראמי – שתל מתכלה לאיחוי קרום המוח לאחר הליך כירורגי, המגן על המוח מזיהום ודליפה של נוזל המח. ההשקעה כעת היא חלק מסבב הגיוס האחרון של נוראמי בהיקף 5.5 מיליון דולר.

אלמדה ונצ’רס (ת”א: אמדה), שותפות מו”פ המשקיעה בחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, המכשור הרפואי וה-Bioconvergence, הודיעה כי חברת נוראמי מדיקל הישראלית – בה הובילה קונסורציום השקעה של 5.5 מיליון דולר, עמדה באבן דרך משמעותית של גיוס 80% מהחולים (72 מתוך 90) בניסוי הקליני שהיא עורכת במוצר הראשון שלה – הישג המזכה את נוראמי, על פי ההסכם עימה, בהשקעת המשך של בעלי המניות הקיימים. 

קרדיט: Nurami

חברת נוראמי, שהוקמה על ידי נורה נסייר וד”ר אמיר בחר, ומנוהלת במשותף על ידי נורה נסייר וחנוך מרקשייד, מפתחת טכנולוגיה חדשנית לאיחוי רקמות רכות והאצת תהליך ההחלמה לאחר הליכים כירורגיים. הניסוי הקליני מתקיים כעת במודל עיוור ב-9 בתי חולים ב-5 מדינות, ונערך לצורך הכנה והגשת ARTIFASCIA® – המוצר הראשון של החברה, לקבלת אישורי רגולציה בארה”ב(FDA)  ובאירופה (CE). 

נוראמי השלימה את גיוס 80% מהחולים, ובכך עמדה באבן הדרך. הנהלת נוראמי צופה כי גיוס החולים יסתיים עוד במהלך שנת 2021, ולאחריו תמשיך החברה לעקוב אחרי החולים במשך חצי שנה, כנדרש בפרוטוקול הניסוי.  

יחד עם אלמדה, משתתפים בהשקעת ההמשך כעת כל בעלי המניות הקיימים בקונסורציום שבהובלתה, ביניהם גם ארקין הולדינגס, גוב פיננסים (גלנרוק) של לאון רקנאטי, WPP – איגוד נוירוכירורגים בארה”ב, נסקא מדיקל מקבוצת סמי קצב וקרן פרוסיד. אלמדה השקיעה בנוראמי 2 מיליון דולר במסגרת סבב הגיוס האחרון, כאשר 1 מיליון דולר הושקעו במועד הסגירה הראשונה, ו-1 מיליון דולר נוספים יושקעו כעת, עם השלמת אבן הדרך. 

מעבר לסבבי גיוס אלה, נוראמי גייסה עד כה סכום כולל של כ-5 מיליון דולר מרשות החדשנות וממשקיעים נוספים הכוללים את NGT3VC ומשקיעים מסין.

הטכנולוגיה שפיתחה נוראמי לאיחוי ותיקון רקמות פגועות לאחר הליכים כירורגיים, מבוססת על חומרים סינתטיים וידידותיים, המעודדים ריפוי של הרקמה הפגועה ומתכלים בתוך הגוף, והיא משלבת יכולת לאטימה מלאה מפני חדירת מזהמים ומפני דליפת נוזלי הגוף. 

המוצר הראשון של נוראמי הוא שתל סינתטי מוגן פטנטים לאיחוי ותיקון קרום המוח לאחר הליכים כירורגיים. המוצר מתכלה בתוך הגוף לאחר השתלתו ומאפשר צמיחה מחודשת של רקמת קרום המוח, תוך שהוא מגן על המוח מפני סכנת הזיהום והדליפה של נוזל המח, אשר עלול לקרות בהליכים כירורגיים המבוצעים כיום. ככל הידוע לחברה, השוק הפוטנציאלי למוצר הראשון של נוראמי מקיף כיום כ-600  אלף ניתוחים בשנה, מוערך בכ-1 מיליארד דולר בשנה, וצפוי לצמוח בקצב שנתי של 6% עד ל-1.4 מיליארד דולר בשנת 2024 . 

“אנחנו גאים מאוד בעמידה זו באבן הדרך המשמעותית שלנו, ושמחים על התמיכה שאנחנו מקבלים מאלמדה ונצ’רס, מועצת המנהלים והמשקיעים”, אמר חנוך מרקשייד, מנכ”ל משותף בנוראמי מדיקל. “הצלחנו להשלים את סבב הגיוס הקודם בהצלחה רבה בזמן הקורונה, וכעת להקדים את לוחות הזמנים, וזאת הודות לצוות המחויב, המקצועי והנחוש שלנו. נמשיך להתקדם קדימה על מנת לעמוד ביעדים ולהציף ערך עבור בעלי המניות שלנו.”

“המוצר הראשון של נוראמי עונה על צורך קיים ומשמעותי בשוק ניתוחי הגולגלת ועמוד השדרה, וכן מאפשר חסכון כספי משמעותי למערכות הבריאות”, אמרה ד”ר אירית יניב, מנכ”לית שותפות אלמדה. “אנחנו שמחים על הצלחתה של נוראמי בעמידה ביעדים עד כה, ומצפים להשלמת הניסוי הקליני, שיאפשר קבלת  אישורים רגולטוריים, והתחלת שיווק בעולם. אנו מאמינים כי מימוש תוכניתה העסקית והיתרונות הבולטים של הטכנולוגיה שלה, יאפשרו לנוראמי להגיע לנתח שוק מהותי תוך שמירה על רווח גולמי גבוה ויצירת ערך משמעותית”.

לציין, שנוראמי מפתחת פתרונות ומוצרים לריפוי ותיקון רקמות רכות נוספות בגוף, מוצרים אלו נמצאים בשלבי פיתוח שונים, ויהוו חלק מכלל המוצרים שנוראמי תציג לשוק. שוק זה צפוי לצמוח לכ-25.6 מיליארד דולר עד שנת 2025.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version