אלוט: ספקית הפס הרחב היפנית Asahi Net השיקה את פתרון Allot Traffic Management

Image by Gerd Altmann from Pixabay

אלוט מחליפה את הפתרון הקיים בפתרון SmartTraffic QoE שלה על מנת לשפר את איכות השירות עבור ספקיות שירותי האינטרנט תחת Asahi Net ולקוחותיהן

אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי Asahi Net, ספקית פס רחב ביפן, השיקה את פתרון SmartTraffic QoE של אלוט. SmartTraffic QoE מספק ניתוח תעבורת רשת מקיף, כמו גם ניהול תנועה גמיש ומדויק בזמן אמת, אשר ישפר את איכות חווית המשתמש (QoE) ברשת עבור ספקיות שירותי האינטרנט של Asahi Net ולקוחות הפס הרחב שלהן.

עם פריסת SmartTraffic QoE, אלוט החליפה את הפתרון הנוכחי, תוך הרחבת דריסת הרגל שלה ביפן. הפתרון מנצל את Allot Service Gateway Tera II (SG-Tera II), פלטפורמה משולבת לאספקת מודיעין רשת, ניהול תעבורה והגנת סייבר. הוא מטפל באתגרים מרובים כולל דירוג מודולרי באמצעות היכולת להתמודד עם עד טרהבייטס בשנייה (Tbps) של תעבורת רשת במערכת אחת ומספר Tbps בתצורה מקובצת.

“כשהחלטנו לחדש את מערכת ניהול תעבורת הרשת הקיימת שלנו, פתרון ה-DPI הניתן להרחבה של אלוט SG-Tera II היה בדיוק מה שהיינו צריכים”, ציין Satoshi Kashiwa, מנהל ב-Asahi Net. “עם פתרון חדש זה, יש לנו כעת גמישות רבה יותר ואנו יכולים לנהל נפח תעבורה משמעותי”.

פתרון SmartTraffic של אלוט מנצל את טכנולוגיית הזיהוי הדינמי של אלוט לזיהוי סוגים שונים של תעבורה מוצפנת. הפתרון נותן עדיפות ליישומים קריטיים על פני אלה המציפים את רוחב הפס הזמין, בהתבסס על מדדי איכות מרכזיים (KQI). בשימוש באותם מדדים, תעבורת הרשת מעוצבת באופן דינמי על מנת להבטיח שמשתמשים כבדים לא ישפיעו לרעה על חווית המשתמש של לקוחות רגילים. 

“ההשקה של SmartTraffic QoE על ידי Asahi Net מסמנת אבן דרך משמעותית בהתרחבות שלנו בשוק היפני משום שהיא הפריסה הראשונה של SG-Tera II במדינה”, ציין ד”ר אורן קאופמן, מנכ”ל אלוט יפן. “אנו שמחים לעבוד יחד עם Asahi Net על פיתוח שירותי פס רחב חדשים ביפן”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version