שירות סטרימינג שיציע לישראלים שחיים בחו״ל גישה חוקית לערוצי תוכן בישראל

מערכת screen il בתצוגת טאבלט+ סמארטפון, קרדיט: יח״צ

השירות החדש: מציע לישראלים בעולם אלטרנטיבה חוקית מתקדמת לשירותי צפייה פיראטיים ועברייניים במסווה חוקי המסכנים את המשתמשים ללא ידיעתם שהוצאו נגדם צווים מטעם גופי אכיפה בינלאומיים ובתי משפט

משה אדרי, צילום: רפי דלויה

מדברי משה אדרי, מייסד שותף ויו״ר דירקטוריון החברה: “אנו נרגשים להשיק היום את חווית הצפייה שתביא את בשורת התוכן הישראלי אל סלון ביתם של מיליוני ישראלים ברחבי העולם באופן חוקי. נכון להיום, לא קיים שירות דומה המציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים המתגוררים מעבר לים להנות מתכנים ישראלים, הן בצפייה ישירה והן בשירותי VOD“.

מערכת screen il בתצוגת טלוויזיה, קרדיט: יח״צ

שירות Screen iL מציע חווית סטרימינג מתקדמת לערוצים המובילים בישראל כולל ערוצי קשת 12, רשת 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי, וערוצי אוכל מוזיקה וחדשות מקומיים נוספים לצד שירות Catch-Up חדשני המאפשר לחזור ולצפות בכל התכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים בלחיצת כפתור.

בן ברנר, צילום: גלה דרין

מדברי בן ברנר, מייסד-שותף ומנכ״לScreen iL: “לכל ישראלי החי בחו״ל קיים הצורך לפתוח טלוויזיה ולצפות בערוצים ובתכנים באופן פשוט ׳כמו בארץ׳;  בלי לחפש תכנים, בלי לעבור שירותים ובלי להסתבך עם טכנולוגיה  – פשוט לראות טלוויזיה באופן חוקי ונוח. Screen iL הוא שירות סטרימינג חדש וראשון מסוגו בעולם שייצרנו במיוחד עבורם, והוא מלא בתכנים הכי מבוקשים על-ידם: כל הערוצים המובילים בלייב ולפי השעון שלהם, הסדרות החמות, כל הסרטים הישראליים החדשים ביותר וסרטי הקאלט, ולהורים- תכנים בעברית כדי לשמר את התרבות והשפה. זו הפלטפורמה הגלובאלית הראשונה שקיבלה את זכויות השידור מהערוצים והמפיקים המובילים בישראל. אין לי ספק השירות החדש יחולל מהפיכה ברמת החשיפה של התוכן הישראלי בעולם”.

לצד הערוצים, מציע השירות גם ספריית VOD ענקית של למעלה מ-2,500 סרטים סדרות ותוכניות כולל כל קטלוג הקולנוע הישראלי, מסרטי הקאלט, הסרטים הפופולריים לאורך כל התקופות ועד הקולנוע העכשווי המשגשג.

להורים המגדלים את ילדיהם הישראלים בחו״ל, השירות מציע את ערוצי הילדים המובילים: ערוץ הילדים, ערוץ כוכבי הילדים וקטלוג VOD של אלפי כותרים של כוכבי הילדים וסדרות הילדים והנוער מבית ערוץ הילדים ו ZOOM המופקות בישראל כדי להעניק לילדכם את חווית הילדות הישראלית וגידולם על ברכי השפה העברית. קלטות חגי ומועדי ישראל כולל כל שירי נוף ילדותנו, הפסטיגל וסדרות הנוער שהופכות לשיחת היום בקרב כל הילדים בארץ. בכל רגע נתון קיימים ב Screen iL כ-5,000 תכנים הניתנים לצפייה הכוללים תכני VOD ותכניות נדחות.

עלות השירות: כל ישראלי המתגורר בחו”ל יוכל ליהנות משירות Screen iL בעלות קבועה של 19.99 דולר לחודש. המחיר כולל צפייה בכל התכנים, גישה לאפליקציה המתאימה כמעט לכל טלוויזיה חכמה, Apple TV, סטרימרים ומכשירים ניידים והוא זמין לשלושה משתמשים לצפייה בו זמנית. 

צפייה ומכשירים תומכים: בשירות Screen iL ניתן לצפות בכל דרך ובכל מכשיר בעולם מחוץ לישראל באופן חוקי.

ניתן להירשם לשירות דרך האינטרנט www.screenil.com 

השירות חסום לצפייה בארץ וניתן לצפות בו רק מחוץ לישראל!

השירות החדש נבנה עבור Screen iL על ידי חברת (SeaChange International, Inc International (NASDAQ: SEAC,  ספקית מובילה של פלטפורמות סטרימינג המשמשות את מפעילי המדיה ובעלי התוכן ברחבי העולם.

מערכת screen il בתצוגת סמארטפון, קרדיט: יח״צ

התכנים ב-Screen iL:

קשת, רשת, ערוץ i24 News, ערוץ הקולנוע הישראלי, FOODY, ערוץ הילדים, ערוץ כוכבי הילדים, ערוץ 24 ומוזיקה  IL.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version