אישור של ה-FDA למסמך IND עבור ניסוי קליני לטיפול במחלת PTSD

Photo: Business Wire

המרכז הרפואי באוניברסיטה של נברסקה, בארה”ב וחברת ANANDA SCIENTIFIC INC  מודיעים על  אישור של ה-FDA למסמך IND עבור ניסוי קליני לטיפול במחלת PTSD

האוניברסיטה של המרכז הרפואי באוניברסיטה של נברסקה וחברת ANANDA Scientific Inc מודיעים על שיתוף פעולה בניסוי קליני חדש לחקר הטיפול בחולים מבוגרים הסובלים מהפרעות פוסט טראומטיות (PTSD). 

המחקר מובל על ידי החוקר הראשי פרופ’ מתיו ריזו, (Mathew Rizzo (MD  שהוא פרופ’ Reynold ובעל קתדרה ב-UNMC  במחלקה למחקר נוירולוגי וכן רופא ראשי של שירותים ניאורולוגיים במרכז הרפואי של אוניברסיטת נברסקה.

המחקר יבחן את היעילות של Nantheia ATL5 שהינה תרופה בשלבי מחקר המבוססת על קנבידיאול בטכנולוגיה ייחודית להסעת תרופות בבעלות של חברת ANANDA SCIENTIFIC.

הבקשה למחקר של התרופה החדשה IND) Investigation New Drug) אושרה על ידי ה-FDA,US Food and Drug Administration) Clinical Trials.gov Identifier NCT05269459).

ניסוי זה הוא השני במחקרים הקליניים שמטרתם לטפל ב-PTSD. “אנחנו נלהבים להודיע שצוות המחקר ב- UNMC חבר לחברתנו להערכה של התרופה החדשנית והמבטיחה למטרה זו”, כך מוסר סוהאיל ר. זאיידי, מנכ”ל חברת ANANDA SCIENTIFIC . “זהו צעד חשוב במאמצים שלנו להעניק לחולים ב- PTSD אופציה טיפולית משופרת”.

“קידום של מחקר נתמך ראיות לתחומים תרפואיטים חדשים שמטרתו לספק לאוכלוסייה גדולה של מטופלי PTSD אופציות טיפול חדשניות, הוא מטרה מרכזית לצוות המחקר שלנו” אומר ד”ר ריזו. “אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת ANANDA Scientific בניסוי קליני זה”.

ד”ר ריזו הוא גם הדירקטור של המכון הלאומי : “National Institue of Health’s Great Plains IDeA Clinical and Translational Research” כמו כן הוא משמש יושב ראש הועדה המבצעת של America Brain Coalition התומכת בקידום המחקר לטיפולים נוירולוגיים.

קבוצת המחקר של Dr. Rizzo כוללת את Jennifer Merickel, PhD, חוקרת קוגנטיבית ומרצה בכירה ב-UNMC במחלקה למדעי הנוירולוגיה, ואת Brigette Vaughan אחות מומחית, קלינאית וחוקרת ב-UNMC במחלקה הפסיכיאטרית.

זהו ניסוי פאזה שנייה, כפול סמיות, מבוקר פלצבו אשר במסגרתו יגויסו 240 משתתפים במטרה לספק הוכחה קלינית אמיתית  ליעילות ובטיחות בטיפול ב-NanthiaTM ATL5.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version