אירוע הפרישה הבטוחה של בומברדייה מקדם בברכה את המנכ”ל החדש

בומברדיה לוגו

העברת השרביט מידי כריס מיליגן לידי אנדי נורדין במסגרת אירוע מרכזי בתחום הבטיחות בתעשייה

מנהל בומברדייה המנוסה, כריס מיליגן, ימשיך לגבש את מוניטין המצוינות הנגזר מבטיחות בתעופה.

אירוע הפרישה הבטוחה של בומברדייה מציין 25 שנות דיילות וחינוך לבטיחות בתעופה.

האירוע הבולט מקדם הזדמנות רבת שנים להדגיש את הידע החדש ביותר בתחום הבטיחות בתעשיה.

אירוע הבטיחות בתעופה של חברת בומברדייה

קרדיט: יח״צ

בראש צוות אירוע הבטיחות בתעופה של חברת בומברדייה: (משמאל) ראש מערך הבטיחות החדש כריס מיליגן, סמנכ”ל, שירותי מטוסים ותפעול טיסה מראש; ג’יי.סי גלאגר, סמנכ”ל בכיר לשירותים, תמיכה ואסטרטגיה; ואנדי נורדין, מנהל שירות לקוחות ותיק ומנהל התוכנית במשך יותר מ-15 שנה, שפורש ב-2022.

*כריס מיליגן, מנהל בומברדייה ותיק, ימשיך לבנות על המוניטין של עמידה בבטיחות למצוינות.

*אירוע הבטיחות של בומברדייה חוגג 25 שנות ניהול וחינוך לבטיחות תעופה.

*אירוע בולט מקדם הזדמנויות למידה לכל החיים כדי להדגיש את הידע העדכני ביותר בתחום הבטיחות בתעשייה.

אירוע הבטיחות בתעופה של חברת בומברדייה, אחד מכינוסי הבטיחות המקיפים ביותר בתעשיית התעופה, יכבד את מנהל בומברדייה המסור, אשר שימש במשך שנים רבות נותן שירות ומוביל בעל להט בהקשר של אירוע זה, ויכריז על יורש חדש להובלת תכנית זו.

כריס מיליגן מבומברדייה, סגן נשיא, אשר שימש בעבר כבעלים של שירותי כלי טיס ומבצעי ותפעול טיסה, ייקח לידיו את המושכות מידיו של מנהיג הפרישה הבטוחה הוותיק אנדי נורדין, אשר עמד בראש צוות תפעול הטיסה של חברת בומברדייה, האחראית על ארגון כנס בטיחות שנתי זה. אנדי תכנן לפרוש בסוף שנת 2022, וכעת מתמקד בהשלמת העברה חלקה של ניהול הפרישה הבטוחה אל כריס. אנתוני קורס קודם לסגן נשיא לענייני תמיכת לקוחות ויירש את מקומו של אנדי בתפקידי מתן המענה הישיר ללקוחות מטעם בומברדייה.

“אני שמח מאוד להציג את כריס מיליגן כראש הצוות החדש של צוות אירוע הפרישה הבטוחה ורוצה להודות לאנדי מכל הלב על מחויבותו העזה ועל עבודתו הקשה על מנת לטפל את צמיחתו של אירוע זה בתעשייה, שאין לו ערוך”, כך אמר ז’אן-כריסטוף גלאגר, סגן נשיא בפועל לענייני שירותים, תמיכה ואסטרטגיה ארגונית בחברת בומברדייה. “במשך 25 שנה, בומברדייה הובילה את התעשיה בכך שתרמה אנשי מקצוע בתחום התעופה, בעלי הכשרה מבוססת-ידע ומכרעת, בתחומי מפתח רבים, ואנדי מילא תפקיד מרכזי בצמיחה זו. אני סמוך ובטוח כי תחת שרביטו של כריס, נמשיך לתרום אנשי מקצוע בתחום התעופה בכך שנעניק להם יותר הזדמנויות ללמידה מתמדת, ונתמקד בהפצת סטנדרטים גבוהים יותר של בטיחות ומקצועיות בתעשייה”.

לרגל חגיגות 25 שנה, צוות תפעול Learjet מבית בומברדייה ייסד את אירוע הפרישה הבטוחה בשנת 1996, כסמינר להכשרת בטיחות הגורם האנושי. אף כי אירוע זה התרחב ומשגשג מאז, מטרתו עומדת בעינה, קרי, טיפול קהילת אנשי מקצוע בתחום התיופה, המחויבים ללמידה מתמדת ולהעמיד סטנדרטים גבוהים יותר של בטיחות ומקצועיות בתעשייה. באמצעות הנושא המרכזי של כנס מיוחד זה, “למידה – יישום – שיתוף”, אשר יימשך יומיים, מציע הזדמנויות למידה רבות, סדנאות מרתקות, מצגות ועוד, ובכך יניח את היסודות לעוד שנים רבות של הכשרה בתחום הבטיחות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version