טיוטת תשקיף ל-איי.איי.קיו הום לקראת הנפקה ראשונה לציבור (IPO)

אדיר דיין, מנכ״ל, באדיבות: AIQHome

חברת איי.איי.קיו הום ישראל בע”מ (AIQHome), חברה טכנולוגית ישראלית אשר פיתחה את AIQOO Marketplace, פלטפורמה פורצת דרך לבעלי מקצוע וקבלנים הפועלים בשוק השירותים לבית בארה”ב, פרסמה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונה של ניירות ערך לציבור (IPO). איי.איי.קיו הום נערכת לגיוס של כ-35 מיליון שקלים לפי שווי של כ-320 מיליון שקלים. 

בהיותה חברה אשר הוכרה על ידי הרשות לחדשנות כחברת מו”פ, מכוונת איי.איי.קיו הום לגיוס הון מהציבור, שיאפשר חדירה משמעותית לשוק היעד העצום אך לוקה בחדשנות טכנולוגית, דרך הגדלת היקף לקוחות החברה ופעילותה העסקית. בשל הטכנולוגיה החדשנית, השוק העצום בו פועלת החברה ופוטנציאל הצמיחה הגלום בה, מייסדיה רואים בהנפקה בתל אביב כצעד הראשון בדרך לרישום כפול בנאסד”ק ולקראת הפיכתה ליוניקורן הישראלי הבא בארה”ב כבר בעתיד הקרוב.

כאמור, איי.איי.קיו הום פועלת במסגרת שוק השירותים לבית בארה”ב, השוק כולל כחמישה מיליון בעלי מקצוע רשומים ובעלי רישיון אשר מספקים שירותים לכ-140 מיליון בתי אב. בשנת 2020 גלגל השוק כטריליון דולר, כאשר סך העסקאות הוערך בכ-506 מיליארד דולר וההוצאה על שירותים עקיפים בכ-457 מיליארד דולר. השוק הינו אחד מהשווקים הגדולים והיציבים ביותר במדינה וכך, גם בתקופת משבר הקורונה המשיך במגמת שגשוג ניכרת כפי שחווה בעשור האחרון.

ה-Marketplace החדשני של החברה עתיד “לעצב מחדש” את השוק העצום וזאת באמצעות מתן מענה לאתגרים המרכזיים עמם מתמודדים בעלי המקצוע. בתוך כך, מטרת הפלטפורמה הינה לאפשר לאותם בעלי מקצוע חיבור מידי למגוון הגורמים המספקים להם שירותים והכל במקום אחד (B2B). באמצעות הפלטפורמה החכמה ניתן לבצע רכישת לידים ממגוון עצום של גופי שיווק ופרסום (כמו גם מפורטל AIQHome הייחודי שפיתחה החברה), להתקשר עם גופי מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים לצורך מתן הלוואות עבור בעלי הבתים לטובת ביצוע פרויקטים, לייצר קשרים עסקיים חדשים עם מגוון נותני שירותים כגון קבלני משנה, מעצבים, אדריכלים, פתרונות אנרגיה מתחדשת, יועצים משפטיים, רואי חשבון, סוכני ביטוח חברות כוח אדם ועוד ובעתיד אף להזמין סחורה וכלי עבודה ממגוון ספקים ברחבי ארה”ב.

היתרון המשמעותי של החברה אל מול מתחריה הינו הטכנולוגיה המבוססת בינה מלאכותית (AI) שפיתחה, אשר לומדת את פעילותו העסקית של כל בעל מקצוע, על בסיס פעולותיו בפלטפורמה והקשרים העסקיים שיצר, ובהתאם מסיקה מסקנות, מספקת המלצות ואף מטמיעה פעולות אוטומטיות המאפשרות צמיחה עסקית (Scalability) חסרת תקדים.

הבינה המלאכותית  מייצרת שוק משוכלל שבו כלל הגורמים מרוויחים משיתוף המידע ביניהם וזאת באמצעות מודל Data Analytics חדשני שפיתחה החברה. באמצעות המודל הטכנולוגי הייחודי הבינה המלאכותית מייצרת תמונת מצב אודות השוק בכללותו, מאפשרת שקיפות מלאה לבעלי המקצוע באשר ליחס בין ביצועיהם העסקיים אל מול ביצועי המתחרים העסקיים הרלוונטיים וכך משפרת כל עסק, ללא קשר לגודלו או ביצועיו הקודמים.

בשנה האחרונה השיקה החברה את הפלטפורמה לעשרות בעלי מקצוע ברחבי ארה”ב בדגש על מדינות קליפורניה ופלורידה ועד כה הניבה תוצאות חסרות תקדים. החברה נהנית משיעור גבוה במיוחד של החזקת לקוחות ושימוש במערכת (93% מקרב לקוחות הגדולים של החברה) וזאת בשל עקומת השיפור העסקי שחוו תוך זמן קצר. לאור התוצאות האמורות, מספר רב של בעלי מקצוע מבקשים להירשם לפלטפורמה וסך ההזמנות (לביצוע רכישות דרך הפלטפורמה) מהלקוחות הקיימים גדל באופן ניכר תוך זמן קצר גם כן.

השוק בו פועלת איי.איי.קיו הום מוערך במאות מיליארדי דולר בשנה ונהנה מצמיחה מתמדת. הטכנולוגיה החדשנית והתוצאות שהושגו עד כה מאפשרות לחברה צמיחה מהירה תוך תפיסת נתח שוק משמעותי בדרכה להיות היוניקורן הישראלי הבא.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version