חדשות

איילה פרמצבטיקה מודיעה על סגירת מיזוג עם ביוסייט

Ayala Pharmaceuticals, Inc. איילה פרמצבטיקה בע”מ (OTCQX: ADXS), חברה אונקולוגית בשלב הקליני, הודיעה על סגירת המיזוג שלה עם Biosight, Ltd.  (“ביוסייט”), במסגרתו רכשה איילה את ביוסייט. החברה הממוזגת תפעל תחת השם Ayala Pharmaceuticals, Inc ומניותיה ימשיכו להיסחר ב-OTCQX תחת הסימול הנוכחי של איילה (“ADXS”).

“אנו שמחים לסגור את המיזוג עם ביוסייט המרחיב את צנרת המוצרים שלנו”, אמר קן ברלין, נשיא ומנכ”ל. “הוספנו אספציטרבין (BST-236), אנטימטבוליט חדשני, שנמצא בפיתוח קליני עבור AML ועשוי לשמש כטיפול עמוד שדרה מעולה עבור AML לא מתאים כחלק ממשטרי טיפול משולבים. המיקוד העיקרי שלנו ממשיך להיות השלמת מחקר שלב 3 RINGSIDE המתמשך להערכת AL102 בגידולים דסמואידים ואנו מצפים להמשיך במשימתנו להביא טיפולים חדשניים לאנשים עם גידולים נדירים וסרטן אגרסיבי”.

ניהול וארגון

כפי שפורסם בעבר, את החברה הממוזגת יוביל צוות ההנהלה הבכירה הקיים של Ayala, כאשר קן ברלין ישמש נשיא ומנכ”ל; ד”ר אנדרס גוטיירז, PhD, סמנכ”ל בכיר ומנהל רפואי ראשי; ודנה גלבאום, MSc, MBA, מנכ”לית ומנהלת עסקים ראשית. רועי גולן, רו”ח, LLM, לשעבר סמנכ”ל בכיר וסמנכ”ל כספים של Biosight, מונה לסמנכ”ל הכספים של החברה הממוזגת. דירקטוריון החברה הממוזגת מורכב מד”ר דוד סידרנסקי, (יו”ר); ד”ר רוברט שפיגל, FACP; מוריי גולדברג; ורד ביסקר-לייב, PhD, MBA; רוני אפל, MBA; ד”ר פיני אורבך, PhD; ד”ר יובל קבילי; וקן ברלין, עם חבר דירקטוריון נוסף שצפוי להתווסף במועד מאוחר יותר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן