אדיוניקס צוינה כ-BNEF 2022 Pioneer בידי Bloomberg New Energy Finance

Addionics logo

*תוכנית החלוצים השנתית של BNEF מציינת את 12 החידושים הטכנולוגיים המשפיעים והמקוריים ביותר לקידום כלכלה דלת פחמן.

*הטכנולוגיה האגנוסטית לכימיה של Addionics פותחת שיפורים לאורך כל מאפייני הסוללה העיקריים, ועומדת בביקוש הגובר לפתרונות אחסון אנרגיה זולים ובעלי ביצועים גבוהים.

Addionics אדיוניקס, חברת טכנולוגיות סוללה אגנוסטיות לכימיה, נבחרה כחלוצה לשנת 2022 בידי Bloomberg New Energy Finance (BNEF) בשל הפוטנציאל של הטכנולוגיה שלה להאיץ את ההיפטרות הגלובלית מפחמן ולבלום את שינויי האקלים. הזוכים נבחרים בידי פאנל מומחים חוצי תעשיות והבחירה מבוססת על חדשנות טכנולוגית, היכולת לשנות ולהתרחב, וצמיחת החברה. טכנולוגיית האלקטרודה החכמה התלת-ממדית עטורת הפרסים של Addionics משפרת את כל מדדי הביצועים העיקריים של סוללות המיוצרות בכל סוג כימיה, מגדילה את צפיפות האנרגיה וההספק, וכן משפרת את הבטיחות ומאריכה חיים – הכול ללא הגדלת עלות. חדשנות זו פותחת את מלוא הפוטנציאל של כימיית הסוללות מהדור הבא כדי לתת מענה לביקוש הגלובלי לסוללות המונע על ידי מגמות חשמול ומנדטים של השתחררות מפליטת פחמן.

“אנו ב-Addionics מתכבדים להיבחר כ-Bloomberg New Energy Pioneer מתוך מבחר של חברות מצטיינות בתחום הזה. זוהי עדות להצלחתנו בהרחבת גבולות חדשנות הסוללה. ל-Bloomberg היסטוריה עשירה של זיהוי סטארט אפים שממשיכים והופכים לחברות הקלינטק המצליחות בעולם”, אמר מושיאל ביטון, מנכ”ל ומייסד שותף ב-Addionics. “הפרס הזה הוא הכרה בגישה הייחודית של Addionics ספק סוללות בעלות ביצועים גבוהים יותר ובעלות נמוכה יותר בכל קנה מידה, ואנו מצפים לפתור כמה מהאתגרים הדחופים ביותר של החשמול על ידי בניית ארכיטקטורת הסוללות הטובה ביותר בשוק”.

Addionics היא אחת מתריסר BNEF Pioneers, וקבוצה תחרותית זו נבחרה מתוך למעלה מ-270 יישומים מרחבי העולם. ל-Bloomberg New Energy Finance יש רקורד מוכח של זיהוי חברות מבטיחות המשיגות הצלחה ניכרת בשוק. לדוגמה, Maxwell Technologies, חלוצה משנת 2012, נרכשה על ידי טסלה עבור יותר מ-200 מיליון דולר, ו-C3.ai הונפקה לאחר שקיבלה את ההבחנה הזו ב-2020, והיא מוערכת כיום במעל 2 מיליארד דולר.

“Addionics פיתחה חידוש להנעת ליתיום-יון במורד עקומת הלמידה. חידוש זה מבטיח במיוחד מכיוון שניתן ליישם אותו בכל כימיה של סוללות וניתן למסחר אותו מהר יותר מרוב טכנולוגיות הסוללה החדשות, מכיוון שהחידוש מבוסס על משהו פיזי (עיצוב אלקטרודות) ולא על חידושים כימיים חדשים, שלעתים קרובות דורשים עוד שנים רבות של מיטוב”, אמרה קלייר קארי, יו”ר משותף של ועדת הבחירה ומובילה עולמית של מחקר טכנולוגיה, תעשייה וחדשנות ב-Bloomberg NEF.

בעוד שרוב המאמצים לשיפור הסוללות התמקדו בכימיה והביאו רק לשיפורים מצטברים במהלך שלושת העשורים האחרונים, Addionics מתמקדת בפיזי. החברה חידשה תלת ממדי חכם עבור אלקטרודות התואם לכל כימיה של סוללה, קיימת או מתהווה. מבנה התלת ממד מאפשר לשלב חומר פעיל בכל האלקטרודה בעומסים גבוהים יותר, מה שמוביל לשיפורים במדדי ביצועי הסוללה העיקריים. הקניין הרוחני שבליבת הפתרון של Addionics הוא תהליך ייצור האלקטרודות של הסוללה המוגן בפטנט, החסכוני והניתן להרחבה, אשר מוזיל באופן משמעותי את העלויות בכך שהוא מאפשר ליצרני OEM של סוללות להשתמש בתשתית הייצור הקיימת שלהם. פתרון משתלב זה תואם למתקני ייצור סוללות ולפסי ייצור קיימים. בנוסף, אלגוריתם הבינה המלאכותית (AI) הקניינית של Addionics מאיץ את זמן פיתוח הסוללה ויכול לייעל את עיצובי האלקטרודות כדי לעמוד בכל דרישות יישום וביצועים של הסוללה, תוך הפחתת עלויות הייצור. עם היתרונות המשולבים הללו, יצרנים יכולים לבנות סוללות עם ביצועים גבוהים בעלות נמוכה יותר לקווט”ש.

” Addionics נמצאת בשלב צמיחה מרגש והם ראויים היטב לפרס היוקרתי של BNEF”, אמר ד”ר דוד דיק, נשיא  Marbex LLCומנהל מועצת המנהלים של Addonics. “התקרבות לחדשנות בסוללות באמצעות פיזיקה היא ייחודית, ומציעה פוטנציאל עצום ליישומי שוק המוניים. זה win-win למשקיעים, עם היכולת לתמוך במטרות ESG ולאפשר חשמול.”

חברת Addionics סגרה לאחרונה סבב גיוס של 27 מיליון דולר בסדרה A בינואר 2022, מה שהביא את סך הגיוסים של החברה ל-40 מיליון דולר. המימון ישמש להרחבת הצוות, להאצת פיתוח המוצר ולהנחת היסודות למסחור בתמיכת השותפים של Addionics, הכוללים יצרני רכב וספקי רובד 1.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version