×
חדשות

אברא מגייסת כ-40 מיליון שקל מקרן VBF של קבוצת ווליו בייס

קרן הפרייבט אקוויטי VBF הודיעה היום על השקעה של כ-40 מיליון שקל בחברת אברא, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע. 

ההשקעה מתבצעת לפי שווי חברה של כ- 310 מיליון שקל (לפני הכסף), הדומה לשווי השוק הנוכחי של החברה. VBFתרכוש כ-11.5% ממניות אברא, ועם השלמת העסקה תחזיק בכ-13.5% מהחברה, לצד בעלת השליטה, קרן אלפא (32.2%), קרן כלירמרק (13.4%), הפניקס (9.6%) וקרן נוקד (8.0%). 

אברא הינה בעלת מומחיות ביישום, הטמעה ופיתוח מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומציעה היצע רחב של פתרונות המותאמים למגמות בזירה העסקית, משפרים את מתודות העבודה בארגונים ומאפשרים להשיג כל מטרה עסקית. אברא פעילה בכלל המגזרים במשק ובעלת ניסיון מקצועי רב במגוון וורטיקלים ועולמות תוכן שונים.

לפני כחודש השלימה החברה גיוס של כ-35 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות מבעלי מניותיה. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת עם כ-1,000 מומחים מעולמות תוכן מגוונים. אברא סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של כ-104 מיליון שקל. ה-EBITDA ברבעון השלישי הגיע לשיא והסתכם בכ-12.6 מיליון שקל.

אברא יצאה לדרך ב -2020 ומאז רכשה ומיזגה לתוכה 11 חברות. ניצול היכולות המשותפות וחיבורן להצעת ערך אחת הביאו גם לצמיחה וגם לשיפור מתמיד ברווח וזאת בהמשך לתהליכי סינרגיה הקשורים להתייעלות תפעולית ולשיתוף פעולה בצד המכירות.

טל יעקובי, שותף מנהל בקרן VBFשיצטרף לדירקטוריון החברה, אמר כי “אברא היא חברה מצוינת המציגה צמיחה עקבית ובעלת פוטנציאל השבחה משמעותי באמצעות צמיחה אורגנית וכן באמצעות המשך יישום אסטרטגיית מיזוגיםורכישות. אנו מעריכים מאוד את הנהלת החברה בראשותם של היו”ר גבי דישי והמנכ”ל שי אוזון ושמחים להצטרף לבעלי מניות חזקים כמו קרן אלפא, כלירמרק, הפניקס ונוקד, המחזיקים בראייה עסקית דומה לשלנו”.

שי אוזון, מנכ”ל אברא, מסר: “אנו מודים לקרן VBF על הבעת האמון ביכולות של אברא. הבעת אמון זו מצטרפת לאמון של בעלי המניות שלנו, ובראשם בעלת השליטה בחברה – קרן אלפא. גיוס זה יסייע לנו בהמשך מימוש האסטרטגית הרכישות ובהמשך צמיחה שאפיין את החברה בשנים האחרונות, ואני סמוך ובטוח שנשיא ערך לבעלי המניות הקיימים והחדשים שלנו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן